dimarts, 14 d’agost del 2012

San jacobos de carbassó amb salsa de verdures

Aquest mes, la recepta del 15 va de carbassons, a casa ens agraden molt, i a part de preparar-los en crema o com a acompanyament també els fem en forma de san jacobo i ens agraden força, a veure si a vosaltres també!



Ingredients:


- 2 carbassons
- Pernil dolç
- Formatge
- Ous
- Farina
- Pa ratllat
- 1 pebrot
- 1 ceba
- uns quants xampinyons
- 4 cullerades de salsa de tomàquet

Preparació:

1. Tallem la ceba i el pebrot petitó i ho sofregim. A mig fer hi afegim els xampinyons a dauets.
2. A continuació hi posem la salsa de tomàquet i ho deixem uns 4 o 5 minuts i ja tenim preparada la salsa.
3. Tallem el carbassó a làmines.
4 . Muntem els san jacobos: làmina de carbassó, làmina d epernil dolç, làmina de formatge i làmina de carbassó.
5. Els passem per farina, ou i pa ratllat i els fregim.
6. Els servim acompanyats de la salsa.

Queden molt bons!!!


5 comentaris:

  1. Mmmmm, tenen una pinta espectacular preparats així!! Què bons!
    Moltes gràcies per participar!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. Ostres! M'encanta l'idea! Tenen un pinta deliciosa :D
    M'apunto la recepta :) És una forma diferent i ben original de menjar carbassons

    Petons

    ResponElimina
  3. Hola Neus, veig que com jo mateixa fa poc que has iniciat el blog. Ja m'he fet seguidora. M'ha agradat la teva proposta senzilla però segur que als meus fills els encanta!!
    Sussi

    ResponElimina
  4. Com a seguidora del teu blog,et faig un regal que podras trobar en el meu blog. Espero que t'agradi: http://aracuina.blogspot.com.es/2012/09/premi-liebster-award.html

    ResponElimina
  5. Molt bona proposta. tens un premi al meu blog!
    http://aracuina.blogspot.com.es/

    ResponElimina